×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/04/15 - 09:53
  • بازدید : 565
  • تعداد بازدید : 22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
پژوهشكده سل و بيماريهاي ريوي برگزار مي كند:

کنگره بین المللی "بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل"

هشتمین کنگره بین المللی "بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل" توسط بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار مي گردد.

هشتمین کنگره بین المللی "بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل" توسط بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و با همکاری انجمن ریه کشور و مرکز بیماری های واگیر (بالاخص سل) وزارت بهداشت به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی به منظور آشنایی با بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه و بیماری سل و عفونت های حاصل از آن در تاریخ 20 لغایت 23 مهرماه در سالن بین المللی ابوریحان دانشگاه  شهید بهشتی تهران آغاز به کار می کند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حمیدرضا جماعتی دبیر علمی این کنگره ضمن بیان اینکه هشتمین کنگره بین المللی بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل با 3 محور اصلی برگزار می شود این 3 محور را شامل : محور بیماری ریوی به خصوص COPD، آسم، بیماری های بینابینی ریوی، سارکوئیدوزیس، سرطان های ریوی و بیماری های عفونی- محور مراقبت های ویژه به خصوص بیماران ریوی که در ICU و PICU نیاز به مراقبت های ریوی دارند-  محور روی بیماری سل و عفونت های حاصل از آن دانست.
دکتر جماعتی تصریح کرد: در کنگره بیماری های ریوی و مراقبت های ویژه سل، کارگاه های ارگواسپیرومتری، ترموپلاستی، برونکوسکوپی، تست های تنفسی،NIV  و ... به صورت عملی برگزار می شود که امیدواریم مورد توجه همه فوق تخصصین ریه کشور قرار گیرد.
دکتر "اسماعیل مرتاض" دبیر اجرایی این کنگره در ادامه اظهار کرد: بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برای هشتمین بار میزبانی این کنگره علمی که مورد تائید انجمن ریه اروپا، آمریکا، ترکیه، یونان، ایتالیا و نیز اتریش است را به عهده دارد.
وی افزود: در هشتمین دوره این کنگره رئیس انجمن ریه اروپا، اتریش، ایتالیا، یونان و 30 سخنران خارجی حضور خواهند داشت و درباره 3 محور اصلی این کنگره بحث و بررسی خواهند نمود و همچنین اساتیدی از سازمان بهداشت جهانی(WHO) در این کنگره حضور می یابند که آخرین گایدلاین های درمانی – تشخیصی بیماری سل به خصوص سل نهفته را مورد بحث و بررسی قرار     می دهند.
شایان ذکر است این کنگره دارای 20 امتیاز بازآموزی است که طبق آموزش مدون علوم پزشکی به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت.
دبیر اجرایی کنگره مذکور از تمدید ارسال خلاصه مقاله کنگره تا آخر مرداد ماه خبر داد و عنوان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت کنگره به نشانی: http://nritldcongress.ir نسبت به ارسال خلاصه مقاله خود اقدام نمایند.

 


 

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 48557
کلید واژه
تنظیمات قالب