×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/08 - 09:36
  • بازدید : 348
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اهدای لوح تقدیر به واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

واحد فراهم آوری اعضای پیوندی پیشگام در عرصه فعالیت فراهم آوری اعضای پیوندی

تلاش برای نجات جان یک انسان با نجات جان تمام بشریت برابری می کند و بازگشتن به زندگی دوباره با پیوند اعضا نتیجه دانش روزآمد، مسولیت پذیری، تلاش شبانه روزی و دل های مهربان و البته دستان توانا است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، در مراسمی که توسط مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر سید محمد کاظمینی (رئیس مرکز مدیریت پیوند) برگزار گردید، واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به پاس تلاش های ارزنده در عرصه فعالیت فراهم آوری اعضای پیوندی عنوان فعال ترین واحد در سطح کشور در سال 1395 لوح تقدیر دریافت نمود.
دکتر فرحناز صادق بیگی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوند در خصوص پاره ای از فعالیت های این مرکز گفت: یکی از فعالیت های مهم و ارزشمند واحد پیوند رضایت گیری بود که خوشبختانه به 90 درصد ارتقاء یافته است. وی افزود: واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تنها واحدی است که در زمینه آموزشی، پژوهشی، بالینی و فرهنگی به فعالیت می پردازد.
رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوند در ادامه فعالیت های آموزشى را شامل: آموزش ٧٠ كورديناتور در سال ٩٥، ده كارگاه آموزشى در بيمارستانها، يك سمينار دوروزه مرگ مغزى همراه با كارگاه در مسيح دانشورى و فعالیت های فرهنگی را شامل:١٨٠ غرفه اهداى عضو اهداى زندگى، 5 كارگاه دانشگاهى و مراسم يادبود، رساندن ثبت نام كارت اهداى عضو از ٣٠٠٠ مورد در ماه به ٢٠ هزار تا ٢٤ هزار مورد در ماه و فعاليت بالينى شامل: ٢٣٠ مورد انتقال مورد مرگ مغزى و ٢١٦ مورد اهداى عضو در سال ٩٥ عنوان کرد.
دکتر صادق بیگی در خاتمه اذعان داشت: واحد فراهم آوری اعضای پیوندی این مرکز بیش از یک چهارم اهدای عضو کل کشور را به خود اختصاص داده است که امیدواریم با تلاش بیشتر قدم های موثرتری را در این امر خداپسندانه برداریم. 

روابط عمومی مرکز

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 53471
کلید واژه
تنظیمات قالب