×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/11/01 - 10:59
  • بازدید : 450
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نهمین سمینار آسم ورینیت آلرژیک در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار می شود

هم اکنون بیش از 300 میلیون نفردر سراسر جهان از بیماری آسم رنج می برند

نهمین سمینار دو روزه آسم ورینیت آلرژیک با همکاری مرکز تحقیقات تنفسی کودکان پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی و انجمن آسم و آلرژی ایران، 5 و 6 بهمن ماه در سالن امیرکبیر بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار خواهد شد.

نهمین سمینار دو روزه آسم ورینیت آلرژیک با همکاری مرکز تحقیقات تنفسی کودکان پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی و انجمن آسم و آلرژی ایران، 5 و 6 بهمن ماه در سالن امیرکبیر بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر سید علیرضا مهدویانی رئیس بخش آلرژی و ایمونولوژی بالینی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و دبیرعلمی سمینار با بیان اینکه مرکز آموزشی پژوهشی درمانی سل و بیماریهای ریوی بعنوان مرکز ارجاع (referral) بیماران با مشکلات تنفسی ( شامل آسم و رینیت آلرژیک) می باشد افزود: در همین راستا این مرکز اقدام به برگزاری این سمینار کرده است.
دکتر مهدویانی در خصوص آسم و آلرژی بینی گفت: این بیماری یکی از شایعترین بیماریهای مزمن درکودکان و بزرگسالان است و از مهمترین علل غیبت آنها از مدرسه و محل کار می باشد. وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 300 میلیون نفردر سراسر جهان از بیماری آسم رنج می برند و تخمین زده می شود تا سال 2025، یکصد میلیون دیگر نیز به این عدد اضافه می شوند.
رئیس بخش آلرژی و ایمونولوژی بالینی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اذعان داشت: علیرغم پیشرفتهای اخیردرزمینه فهم پاتوفیزیولوژی آسم و نیز طیف متنوعی از داروهای در دسترس برای درمان آن تعداد زیادی از بیماران آسماتیک هنوز کنترل نشده (Un controlled) باقی مانده اند و گفتنی است که بسیاری از علل و فاکتورهای خطر این کنترل نامناسب قابل تعدیل (modify) شدن است.
دبیرعلمی سمینار آسم ورینیت آلرژیک در خاتمه با بیان اینکه این سمینار با حضور اساتید مختلف رشته های آلرژی و ایمونولوژی بالینی ،ریه کودکان ،ریه بزرگسالان و نیز اساتید صاحب نظر از کشور های خارجی ،هلند، انگلستان برگزار خواهد شد ابراز امیداواری کرد که با برگزاری این چنین سمینارهایی گام های موثری در جهت درمان و تشخیص آسم و آلرژی بینی برداشته شود.
شایان ذکر است سمینار فوق دارای امتیاز بازآموزی جهت گروه های هدف است.

روابط عمومی مرکز

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 57718
کلید واژه
تنظیمات قالب