×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/14 - 10:04
  • بازدید : 257
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
ديدار نوروزي

ديدار وزير بهداشت با رياست دانشگاه علوم پزشكي و مسئولين بيمارستان ها

به مناسبت آغاز سال جدید، دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعضای هیأت علمی، معاونین، روسای دانشکده ها و بیمارستان ها و کارکنان با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و معاونین وزارت بهداشت، امروز در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

به مناسبت آغاز سال جدید، دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعضای هیأت علمی، معاونین، روسای دانشکده ها و بیمارستان ها و کارکنان با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و معاونین وزارت بهداشت، امروز در تالار شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

وزیر بهداشت در جمع اعضای هیأت علمی، اساتید، مدیران و پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از همدلی، حمیت و تعصب کارکنان برای ایجاد وحدت در ارائه خدمات تشکر کرد. دکتر هاشمی گفت: لباس پزشکی لباس زیبایی است که با هیچ چیزی نمی شود عوض کرد و پزشکی موهبتی الهی است که نصیب ما شده است.

دکتر هاشمی اظهار داشت: از همه تلاش ها و برنامه های شما در سال گذشته و طرح ریزی و برنامه ریزی اجرایی برای سال جاری تشکر می کنم. وی ابراز امیدواری کرد امسال هم برای تحقق اهداف سلامت و پیشگیری از بیماری ها، سال خوبی برای دانشگاه باشد.

وی خطاب به مدیران دانشگاه گفت: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مجموعه هایی بود که بدون دغدغه مدیریت شد. دکتر هاشمی همچنین بر توسعه زیر ساخت ها با توجه به پتانسیل مطلوب در دانشگاه تأکید کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم چنین با ارائه توضیحاتی از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم گفت: این دولت با عزم جدی فقط بخش عمده ای از خدمات سلامت که حق مردم پس از انقلاب بود را عملیاتی کرده است. وی اذعان داشت: راه برای تکمیل این طرح ادامه دارد، همانطور که پرداختی مردم هم اکنون به ۴۰ درصد از هزینه درمان کاهش یافته، امیدواریم سهم آنها از این مقدار نیز کمتر شود. دکتر هاشمی اعزام ۱۲ هزار پزشک در مناطق محروم را نیز از خدمات ارزشمند طرح تحول سلامت دانست.

دکتر هاشمی در ادامه سخنان خود کاهش هزینه ها، افزایش دسترسی ها و توسعه زیر ساخت ها را سه محور عمده طرح تحول سلامت بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با مدیریت بر بیمه سلامت ایرانیان بتوان گام های موثرتری در کاهش هزینه های درمان برداشت.

دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، از تلاش ها و همکاری های همه دست اندرکاران نظام سلامت در دانشگاه قدردانی کرد. 

دکتر علی اصغر پیوندی اجرای طرح تحول سلامت در مجموعه دانشگاه در سال ۹۵ را مثبت ارزیابی کرد و تداوم آن در سال ۹۶ را مستلزم تداوم همین روحیه همدلی و همکاری دانست.

دکتر پیوندی از مساعدت ها و همکاری های وزارت بهداشت و مجموعه معاونت های آن جهت دست یابی حداکثری به اهداف نظام سلامت کشور قدردانی کرد. وی با بیان وجود مشکلات زیاد مالی ناشی از عملکرد ضعیف بیمه ها، خدمات رسانی در مجموعه دانشگاه را مطلوب دانست.

وی تلاش در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه سلامت را وظیفه مهم دانشگاه دانست و اضافه کرد: اساس اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است که دانشگاه نیز با لحاظ قرار دادن این مهم و حرکت به سوی مرجعیت علمی، سعی بر توسعه تحقیقات و تولید بر پایه دانش دارد.

وی تلاش ها و مجاهدت های کارکنان دانشگاه، پرسنل اورژانس و همه دست اندرکاران خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز را پر افتخار توصیف کرد.

رئیس دانشگاه ضمن تشکر از راهنمایی های اعضای هیأت علمی، اساتید، پزشکان و کارکنان، از همه این دست اندرکاران دعوت کرد تا با حفظ روحیه همکاری، در تداوم این تلاش ها همت کنند تا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جایگاه واقعی علمی و خدماتی خود برسد. پاسخگویی اجتماعی مهمترین اقدامی بود که در راستای رسیدن به اهداف کلان نظام سلامت در سال ۹۵ در بدنه دانشگاه اجرا شد.

در ادامه این بازدید نوروزی، اساتید، پیشکسوتان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه دیدار کردند.

روابط عمومي دانشگاه شهيد بهشتي

 

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 44836
کلید واژه
تنظیمات قالب