×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 - 11:18
  • بازدید : 352
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دومین مرکز پیوند قلب دانشگاه راه اندازی شد

با حضور روسا و تیم جراحی قلب و عروق و پیوند بیمارستان های مسیح دانشوری و مدرس

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه از راه اندازی دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه از راه اندازی دومین مرکز پیوند قلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
نشست گروه جراحی قلب و عروق و پیوند دانشگاه باحضور دکتر رحمانی معاون درمان، دکتر جماعتی قائم مقام رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، دکتر سلیمانی رییس بیمارستان مدرس، گروه جراحی قلب و عروق و پیوند دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی حوزه معاونت درمان ۱۰ بهمن ماه برگزار شد.
دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در این نشست با اشاره به پتانسیل و آماده بودن فضا، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان مدرس، راه اندازی یک مرکز پیوند قلب علاوه بر بیمارستان مسیح دانشوری را نقطه عطفی در ارتقای سطح علمی دانشگاه دانست.
وی خاطرنشان کرد: باحضور دو مرکز پیوند قلب، به طور یقین می توان شرایط مساعدتری را برای کنترل، شناسایی و دریافت اعضای اهدایی؛ و بستری مناسب برای افزایش رضایتمندی، سلامت بیماران و مساله ارتقای سطح آموزش فراهم آورد.
دکتر رحمانی تقویت گروه جراحی قلب و پیوند بیمارستان مسیح دانشوری و ایجاد پتانسیل لازم برای فعال کردن مرکز مدرس برای انجام پیوند را نیز از برنامه های این معاونت اعلام کرد.  
گفتنی است در این نشست مقرر شد روسای و تیم جراحی قلب و عروق و پیوند بیمارستان های مسیح دانشوری و مدرس اقدامات لازم برای راه اندازی مرکز پیوند قلب انجام دهند و گزارش آنرا بصورت هفتگی به معاونت درمان ارسال کنند.

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 42353
کلید واژه
تنظیمات قالب