×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 11:18
  • بازدید : 25
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری نشست علمی به منظور ارتقای سطح همکاری های علمی

دکتر فریبا قربانی - پژوهشگر سلامت

برگزاری نشست علمی جمعی از پزشکان و محققین مرکز تحقیقاتی با مدیر اجرایی و برنامه ریزی استراتژیک فدراسیون جهانی مخترعین در کشور سوئیس به منظور ارتقای سطح همکاری های علمی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی، در بهمن ماه سال جاری با حضور مدیر  اجرایی و برنامه ریزی استراتژیک فدراسیون جهانی مخترعین، تعدادی از محققین مراکز تحقیقاتی بیماریهای نای و پیوند ریه و جمعی از پزشکان  و مسئول روابط عمومی مرکز،  نشستی صمیمی با هدف بررسی پتانسیل های موجود و همکاریهای دوجانبه با فدراسیون مخترعین صورت گرفت. 
در این نشست دکتر مسعود شفقی مدیر اجرایی و برنامه ریزی استراتژیک فدراسیون جهانی مخترعین در کشور سوئیس، 
با اشاره به توانمندی ها و ابعاد مختلف فعالیت های جامعه مخترعین گفت امکان استفاده از هوش مصنوعی و برنامه هایی مبتنی بر آن  در گسترش و جلب همکاری های بی المللی امکان پذیر است. 
در این جلسه، دکتر فریبا قربانی قائم مقام واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه به راه اندازی ژورنال  تخصصی در حوزه فراهم آوری اعضا و پیوند اشاره کرد و با بیان اهداف انتشار ژورنال نقاط قوت و ضعف آن بررسی شد. 
همچنین دکتر ماکان صدر معاون سردبیر مجله تنفس توصیه به تولید محتوای انگلیسی در کنار محتوای فارسی کردند تا در جوامع علمی بی المللی نیز فعالیت های انجام گرفته رصد گردد.
همچنین در خصوص امکان برگزاری دوره از ایده تا اختراع در محل بیمارستان مسیح دانشوری با حضور اساتید جامعه مخترعین رایزنی شد و  مقرر گردید در این مورد هماهنگی های اولیه انجام گیرد تا در صورت وجود پتانسیل مورد نیاز اقدام گردد.
  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 113238
کلید واژه
تنظیمات قالب