×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/11/28 - 08:07
  • بازدید : 221
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کارگاه "مراقبت های دارویی کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی" برگزار شد

در بيمارستان دكتر مسيح دانشوري برگزار گرديد

کارگاه یک روزه "مراقبت های دارویی کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی" ویژه داروسازان، پزشكان عمومی و پرستاران به همت مرکز تحقيقات بيماري ناي و مركز تحقیقات اطفال برگزار گرديد.

کارگاه یک روزه "مراقبت های دارویی کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی"  ویژه داروسازان، پزشكان عمومی و پرستاران به همت مرکز تحقیقات بيماري هاي ناي اطفال و مرکز تحقیقات بیماری های نای به منظور آشنایی با بیماری های شایع تنفسی کودکان و نحوه مراقبت دارویی آنها با حضور اساتید بیماری های کودکان و فارماکولوژی بالینی، پنجشنبه 28 بهمن ماه در سالن همایش های اميركبير بيمارستان دکتر مسيح دانشوري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان به نقل از دکتر شادی بنی اسدی (دبیر علمی و اجرایی) در این کارگاه مباحث آشنايی کلی با بيماريهاي شايع تنفسي كودكان، داروهای مورد استفاده در درمان بیماری های تنفسی کودکان، تفاوت های فارماکوکینیتیکی و فارماکودینامیکی کودکان و بزرگسالان، تداخلات دارویی و نحوه پیشگیری از آنها در کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در این کارگاه آموزشی با مطرح کردن برخی از case های موجود در بخش، تداخلات دارویی مهم بالینی و نحوه پیشگیری از آنها، چگونگی آماده سازی داروهای تزریقی، خوراکی و استنشاقی و نیز درمان فارماکولوژیک کودکان مبتلا به بیماری های تنفسی به صورت عملی آموزش داده شد.
شایان ذکر است در این کارگاه دکتر سپیده داروگر (بیماری های تنفسی شایع در کودکان) ، دکتر قمرتاج خان بابایی (داروهای مورد استفاده در درمان بیماری های تنفسی کودکان)، دکتر شادی بنی اسدی (تفاوت های فارماکوکینیتیکی، فارماکودینامیکی و فارماکوژنتیکی کودکان و بزرگسالان و تداخلات دارویی شایع در بیماری های تنفسی کودکان) را سخنرانی نمودند و با پخش فیلم آموزشی نحوه استفاده صحیح از داروهای استنشاقی آموزش داده شد.

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 44729
کلید واژه
تنظیمات قالب