×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/07/11 - 08:25
  • بازدید : 341
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بيمارستان دکتر مسیح دانشوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوري برگزار مي كند

برگزاي سمینار "سلول های بنیادی و کاربرد آن در بیماریهای ریوی"

سمپوزیوم "سلول های بنیادی و کاربرد آن در بیماریهای ریوی" توسط مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی

سمپوزیوم "سلول های بنیادی و کاربرد آن در بیماریهای ریوی" توسط مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی 25  مهر ماه در سالن اميركبير بيمارستان دکتر مسيح دانشوري برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز به نقل از دکتر اردا کیانی (دبیر علمی) این سمپوزیوم با هدف بیان آخرین ره یافت های کاربردی از سلول های بنیادی در بیماریهای مختلف ریوی از جمله COPD ، CF و سرطان های ریوی برگزار می شود که با محوریت سلول های بنیادی و جایگاه آن در طب ریه، استفاده های بالینی از سلول های بنیادی و نحوه فناوری و جداسازی سلول های بنیادی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
این فوق تخصص ریه گفت: گروه های هدف در این سمپوزیوم فوق تخصصین ریه، هموتوژی (خون)، پاتولوژی، متخصصین داخلی، جنین و مهندسی بافت، پزشکی سلولی و کلیه دانشجویان مرتبط با رشته های فوق می باشند.
شایان ذکر است سمينار مذكور داراي 5- 5/2 امتياز بازآموزي براي گروه هدف داشته و ثبت نام از طريق تماس با شماره هاي 26109507-27122040 و يا از طریق سایت آموزشی مداوم قابل انجام می باشد.

روابط عمومي بيمارستان دكتر مسيح دانشوري

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 37345
کلید واژه
تنظیمات قالب