×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 - 12:02
  • بازدید : 459
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع برترین های کشوری

برگزاری مراسم روز پرستار همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری

در مراسم گرامیداشت مقام پرستار با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، معاون پرستاری وزارت بهداشت و جمعی از مسئولین و پرستاران کشور، از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر شد.

در مراسم گرامیداشت مقام پرستار با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، معاون پرستاری وزارت بهداشت و جمعی از مسئولین و پرستاران کشور، از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر شد.

همزمان با فرارسیدن سالروز  ولادت با سعادت بزرگ بانوی علم، عفاف و الگوی تمام نمای پرستاری، حضرت زینب کبری (س)، چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه طی مراسم باشکوهی در سالن همایش های اجلاس سران، سه نفر از پرسنل کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و مسئولین ارشد وزارت بهداشت و درمان، معاون پرستاری، مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی و جمع کثیری از کادر پرستاری کشور برگزار شد و از منتخبین کشوری پرستاری تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

گفتنی است طبق شاخص های تعیین شده وزارت بهداشت و پس از ارزیابی های لازم، حسن فلاحتی سوپروایزر بالینی مرکز لقمان، صدیقه چراغی پرستار مرکز امام خمینی (ره) فیروزکوه و سکینه تنها چماچایی کمک بهیار مرکز طرفه به عنوان پرستاران نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز طی سخنرانی در این مراسم گفت: پرستاری فقط یک شغل نیست بلکه نوعی مسئولیت شناسی اجتماعی و دغدغه داشتن نسبت به درد و رنج جامعه است و دولت قطعا به این موضوع واقف است و خوشبختانه وزیر توانا و مسئولیت شناس بهداشت، همواره در جلسات مختلف از ابتدای دولت تلاش کرد تا نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا کند. 

دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت نیز در مراسم  بزرگداشت روز پرستار از نقش ارزنده پرستاران در تحقق اهداف طرح تحول سلامت قدردانی کرد.

وزیر بهداشت  با اشاره به حضور پرستاران در کنار سایر پرسنل وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: ما و پرستاران همه در یک تیم هستیم .

معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز با تاکید بر نقش بی بدیل پرستاران  در پرستاری و مراقبت  در بین گروه های سنی مختلف ‌و در طیف سلامتی تا بیماری در تمام سطوح و لایه های نظام سلامت ،افزود: در حال حاضر پرستاران پا به پای علوم انسانی و تجربی در مرز دانش حرکت می کنند.

 محمد میرزابیگی با اشاره به وجود بیش از ۱۸۱  دانشکده پرستاری، افزود: در حال حاضر ۶۰ هزار دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، رسالت حرکت در مرز دانش را انجام می دهند.

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 42362
کلید واژه
تنظیمات قالب