×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/11/11 - 10:12
  • بازدید : 584
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار می کند

برگزاری دومین دوره آکادمی جهانی بازتوانی پس از لارنژکتومی در ایران

دومین دوره آکادمی جهانی بازتوانی پس از لارنژکتومی در ایران، توسط گروه گوش وگلو و بيني و جراحي سرو گردن دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با همكاري انستيتو كانسر هلند 12 و 13 بهمن ماه در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، دکترسیدعلی صفوی نایینی رئیس بخش گوش وگلو و بيني و جراحي سرو گردن بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و دبیرعلمی سمینار هدف از برگزاری این دوره را ارتقا آگاهي علمي و عملي در مورد نحوه بازتواني بيماراني كه بدليل وجود بدخيمي در ناحيه حنجره تحت عمل توتال لارنژكتومي (خارج كردن كامل حنجره) قرار گرفته اند عنوان داشت.
دکتر صفوی نایینی در ادامه گفت: بديهي است اين بيماران دچار مشكلات متعدد مثل عدم توانايي در صحبت كردن ،اختلال در بويايي و چشايي و ... هستند که بازتواني عملكردهاي از دست رفته بخصوص باز تواني تكلم نقش مهمي در افزايش كيفيت زندگي اين بيماران دارد.
دبیر علمی این سمینار اذعان داشت: در اين برنامه به صورت عملي نحوه ي تعبيه پروتزهاي گفتاري، نحوه ي مراقبت و نحوه استفاده از آن به گروههاي شركت كننده آموزش داده مي شود و جديدترين رويكردها و مطالب علمي در مورد بازتواني اين بيماران به صورت سخنراني و پنل به بحث گذاشته خواهد شد
شایان ذکر است اين برنامه داراي امتياز باز آموزي براي متخصصان ENT،فوق تخصص جراحي توراكس ،ريه،جراحان عمومي،طب فيزيك توانبخشي،گروههاي پرستاري گفتار درماني مي باشد.

  • گروه خبری : اخبار سایت
  • کد خبر : 57712
کلید واژه
تنظیمات قالب